1E vol vuur en enthousiasme op de sportdag!

Mijn nieuwe 1E’ers hebben zich flink vermaakt op de sportdag. Ze waren fanatiek, maar hielden het gelukkig gezellig!

De levensgrote plastic ballen waarin je elkaar omver kon beuken waren toch echt wel de grote favoriet! Toch hebben ze zich ook bij de andere spellen prima vermaakt. Het was een gezellige dag vol vreugde en…..het heeft niet geregend! Ook niet geheel onbelangrijk 😉

Er waren een stuk of tien leerlingen die zo graag op het veld bleven spelen, dat ze helemaal vergeten waren een ijsje te halen bij de leerling mentoren na de sportdag. Of ik had gewoon niet hard genoeg geroepen…..In ieder geval maak ik het goed tijdens een van de mentorlessen. Dan doen we het ijsjes-gedeelte over 🙂 Eind goed, al goed!