Trojan Wars

Na anderhalf jaar zonder culturele avonturen thuis te hebben gezeten, was het voor onze leerlingen van klas 5 en 6 een bijzondere ervaring om weer eens een avond in het theater te mogen doorbrengen.

We hadden er ook een speciale gelegenheid van gemaakt: de leerlingen waren in hun mooiste outfits naar de Koninklijke Schouwburg gekomen en er was een fotograaf om het allemaal vast te leggen. En dan was het ook nog een prachtige voorstelling: de hele Trojaanse oorlog, van het begin van het verhaal in Athene tot het einde in de Onderwereld, werd door Het Nationale Theater in een driedelig schouwspel aan ons gepresenteerd, waarbij we in de pauzes konden genieten van eten, drinken en entertainment in een festival-achtige setting. We kijken allemaal met warme gevoelens terug op een fantastische avond in het theater en we hopen dat we nog veel van zulke ervaringen met elkaar mogen beleven!