We zijn weer begonnen!

We zijn heel blij met het nieuws dat de scholen vanaf 10 januari weer voor alle leerlingen open konden gaan.

Hoewel de ontwikkeling van online onderwijs voor de zekerheid al in werking was gezet, vindt niemand het erg dat die inspanning vooralsnog voor niets is geweest.

“Live onderwijs is uiteindelijk toch het beste,” aldus rector Michel Zorge. “We weten dat onze collega’s en leerlingen er alles aan zullen doen om online onderwijs tot een succes te maken, maar we vonden het nog veel fijner om maandag iedereen persoonlijk een gezond en gelukkig 2022 te wensen.”

Het is natuurlijk wel heel belangrijk dat we er met zijn allen voor zorgen dat iedereen gezond blijft, dus test bij symptomen, was je handen en draag een mondkapje als je op school bent!