D-A-CH dag op het Novum

De Novumdag van de tweede klassen stond afgelopen dinsdag 18 april in het teken van de Duitstalige landen. De sectie Duits heeft een bruisend programma samengesteld met “Landeskunde”, Duitstalige liedjes en een dansworkshop.

De tweede klas heeft weer genoten op de D-A-CH-dag. De Novumdag van de tweede klassen stond afgelopen dinsdag 18 april in het teken van de Duitstalige landen.  De sectie Duits heeft een bruisend programma samengesteld met “Landeskunde”, Duitstalige liedjes en een dansworkshop. In de middagpauze werd in het Atrium het bal geopend met de Weense wals door Kaiserin Elisabeth van Beieren, ook wel bekend als ‘Sisi’, en haar vriendin Amelia von Novum, waarna de leerlingen konden aansluiten. En dat deden ze! Er ontstond een ware vibe en in korte tijd stond iedereen op de dansvloer! Het was een leuke dag.