Gymnasium Novum in de media

Tijdens het bezoek van Dennis Wiersma, minister van Onderwijs, aan het Novum was ook RTL Nieuws aanwezig. Bovendien vertelde de minister op zijn eigen social media over zijn bezoek aan onze school.

Toen Dennis Wiersma, minister van Onderwijs, op het Novum was, was ook RTL Nieuws aanwezig. Je kunt hier de reportage terugkijken: het is een mooi verslag van het bezoek van de minister, met een interview over een meldpunt over grensoverschrijdend gedrag en een impressie van zijn gesprek met onze leerlingen en een rondleiding door de school.

De minister vertelde ook op zijn eigen social media-kanalen over zijn bezoek aan het Novum. ‘Er gebeurt hier van alles op deze school,’ zei hij, en daar heeft hij zeker gelijk in!