Voorlichtingsavond en Open School

Deze week hebben wij zowel een Voorlichtingsavond (voor ouders) als een Open School – allebei online. Kom je kennismaken met het Novum? We hebben er veel zin in om je te ontvangen!

Speciaal voor ouders van toekomstige eersteklassers organiseren wij op woensdag 2 februari 2022 van 19.30 – 21.30 uur een online voorlichtingsavond. Op deze avond vertellen wij uitgebreid over de organisatie van het Novum en het brede onderwijsconcept op de school.

Op zaterdag 5 februari 2022 kun je samen met je ouders komen kennismaken met het Gymnasium Novum tijdens onze online Open School. Tijdens de Open School zullen we ook via een livestream rondleidingen door de school verzorgen, zodat je op afstand toch nog kunt zien hoe de school er van binnen uitziet.

Aanmelding voor de voorlichtingsavond en Open School kan via deze pagina. We hebben er veel zin in om mensen (online) te ontvangen.